miercuri, 13 august 2014

O bucățică de suflet pe tavă

Studentă la psihologie. Fotografă. Bloggeriță.

21 de ani, dar cu spirit de copil.

Jumătate șatenă, jumătate blondă. La propriu, nu la figurat.

N-am frați sau surori, dar mi-ar fi plăcut un frate mai mare care să-l snopească pe ăla care îmi frânge inima.

Port ochelari, dar puțină lume știe asta.

Visez cu ochii deschiși.

Nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie.

Îmi place să mă plimb cu mașina.

Îmi plac porumbul fiert și ciupercile.

Aș da oricând o ciocolată pe un castron cu cireșe.

Nu-mi plac cluburile și nici vodka.

Am trei pisici pe care le iubesc la nebunie și le-aș smotoci până la epuizare.

Am atâția prieteni câte degete la o mână.

Culoarea mea preferată e galben.

Îmi plac lămâile. Poate de asta sunt așa o acritură…

Îmi place să citesc cărți cu cât mai multă conversație. Prea multă povestire mă plictisește. Ca și-n viața reală de altfel.

Când eram mică, mă jucam cu mașini, nu cu păpuși. Pasiunea s-a menținut și astăzi.

Mă mândresc cu o familie minunată.

Îmi place punctualitatea.

I speak sarcasm fluently. And I`d love a person who knows to answer back also with sarcasm.

Sunt de părere că sinceritatea te scoate din multe belele, dar te și bagă în multe belele, dacă nu știi când să te oprești.

Îmi plac oamenii de cuvânt. Oamenii care au curajul să și facă ce spun, nu numai să trăncănească degeaba. Nu-mi plac vorbele în vânt.

Îmi place să merg cu bicicleta și nu știu de ce nu fac asta mai des.

Sunt pasionată de tot ce înseamnă tehnologie.

Shopping is my cardio. Dar îmi iau o porție extra de cardio și atunci când merg la sală.

Sunt a control freak.

Îmi place să ascult muzică. iPod-ul e unul din cele trei lucruri pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie. Îmi place să ascult muzică mergând pe stradă. Mă desprind de tot ce e în jurul meu și mă concentrez pe gândurile mele, locul în care trebuie să ajung și modalitatea în care să fac asta. Câteodată parcă mă simt ca într-un film.

Sunt o gurmandă desăvârșită. Ce să fac, nene, dacă îmi place mâncarea?

Îmi place să fac oamenii din jurul meu să râdă. Îmi place să văd oameni fericiți.

Am rău de mișcare. Serpentinele nu sunt prietenele mele cele mai bune.

Îmi place sentimentul pe care îl am atunci când sunt pe tocuri. Cât mai înalte, vă rog, nu contează că am 1,75 înălțime.

Sunt încăpățânată. Ce e un Taur, dacă nu încăpățânat?

Am ochi de vultur. Dacă ar exista zodia Vultur, eu aș fi aia. Nu te obosi să ascunzi ceva de mine, am să văd mai devreme sau mai târziu.

Îmi place să studiez fețele oamenilor pe stradă. Mă gândesc frecvent ce se află dincolo de grimasa aia.

Îmi plac fluturașii din stomac.

Întotdeauna am apreciat frumosul. Fie că e vorba de un peisaj la amurg, de un machiaj reușit sau de un articol bine scris.

Îmi plac ochii albaștri și verzi. Dar nu refuz nici o pereche de ochi căprui atașați unui exemplar de 1,85 ce îți ține portiera la mașină, se îmbracă bine și se dă cu un parfum ce îți rămâne în nări și în minte două zile dup-aia.

Nu-mi place minciuna. De asta cred că am dezvoltat un al șaptelea simț, mereu îmi dau seama când cineva mă minte. Da, al șaptelea, nu al șaselea. Ăla e intuiția feminină.

Îmi place mai mult să fac cadouri decât să primesc. Satisfacția e mai mare.

Urăsc insectele. S-ar putea să sune ca și cum mi-ar curge sânge rece prin vene, dar sunt singurele ființe de care nu-mi pasă că sunt vii. Dacă ești insectă și te afli pe teritoriul meu, ești mort. Fără discuții.

Ador să călătoresc. Oriunde, n-are importanță. De preferat cu avionul.

Ar mai fi lucruri de spus, dar feel free to discover. Puțin mister nu strică, nu? Dar please, nu face asta ca un stalker obsedat ce nu știe ce-s alea bune maniere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu