sâmbătă, 4 iulie 2015

Long time no see sau cum să-ţi faci bucle mişto cu un creion

Mamăăă, cât timp a trecut de când nu am mai scris un articol!! Aproape că aţi uitat de mine, aşa-i?

Multe s-au întâmplat în ultima vreme… am absolvit o facultate, am învăţat de mi-au sărit capacele, am dat un examen de licenţă, pe care se întâmplă să-l fi luat cu brio, am muncit, m-am şi distrat alături de oameni frumoşi şi dragi mie, că deh, omu` mai are nevoie şi el de un moment de respiro, am fost la operetă, la teatru, la munte, la show-uri aviatice, am făcut fotografii şi am aşteptat cu sufletul la gură momentul acesta în care să stau cu un Strongbow în faţă (care btw e supermega bun, mai ales cele cu soc şi cu red berries, dacă nu le-aţi încercat, vă recomand s-o faceţi) şi să scriu articole pentru blog… ahhh this feels freakin` fine!

Şi pentru că nu pot să irosesc un articol fără să vă împărtăşesc ceva interesant, o să vă povestesc despre modalitatea foarte simplă şi rapidă de a vă face, fetelor, bucle din alea afro cum au negresele. Cu un creion. Da, da, aţi auzit… ăăă, adică aţi văzut bine. :D

Am postat eu vreo două poze pe Facebook în care vă amăgeam că vă spun pe blog cum am făcut buclele alea. Uite că a venit momentul.

Să vă explic, măi fetelor, de creionul magic. Probabil că aţi văzut tot felul de tutoriale cu tot felul de fete care îşi ondulează părul prin tot felul de metode :))). Din numeroasele metode pe care le-am văzut, paie, şosete, tricouri, bantu knots etc, am încercat doar una singură. Ce-i drept că cele înşirate mai sus nu necesită căldură, placă sau ondulator.


Pentru cârlionţi de ăştia cu creionul aveţi nevoie de: un creion, logic, de preferat ceva mai mare ca lungime, folie de aluminiu, placă, spumă de păr sau spray de fixare după preferinţe, şi răbdare. Procedeul fiind următorul… împărţiţi părul în şuviţe foarte subţiri, după ce l-aţi dat cu spumă şi l-aţi uscat bine bine, şi începeţi să înfăşuraţi câte o suviţă, pe rând, cât mai strâns şi cât mai aproape de rădăcină, în jurul creionului. Apoi luaţi folia de aluminiu (dacă vă întrebaţi de ce folie de aluminiu, răspunsul este ca să conducă mai bine căldura pe toată suviţa, care căldură o să vedeţi imediat) şi înfăşurati-o peste creion şi apoi puneţi placa (ete şi căldura) pe deasupra foliei. Placa nu trebuie ţinută mai mult de 5 secunde pentru că folia de aluminiu şi faptul că suviţa este foarte strânsă, face ca aceasta să se onduleze foarte repede. După ce aţi terminat tot părul, o să vă speriaţi puţin de ce a ieşit, dar not so fast pentru că urmează partea cea mai mişto, şi anume desfacerea suviţelor. Cu grijă şi cu răbdare, desfaceţi fiecare suviţă până când obţineţi aspectul acela afro. Dacă vă e teamă că vă ardeţi părul, puteţi folosi un spray cu protecţie termică, dar nu cred că există acest risc, având în vedere că placa o folosiţi foarte puţin.

Well, v-am împărtăşit şi secretul buclelor din acele poze. Sunt destul de uşor de făcut, e drept că îţi trebuie un dram de dexteritate, dar numai un dram. Mie mi-a luat în jur de 45 de minute numai buclele, plus încă 15 minute ca să le desfac. Pentru cine are păr drept, răbdare şi cine vrea o schimbare radicală, it`s the perfect style.


Dacă vreţi mai multe detalii, păreri sau clarificări, ştiţi unde mă găsiţi. See you next time, lovelies. Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu