sâmbătă, 13 septembrie 2014

Cosmo girl



Încă de mică am fost fană înfocată a revistelor. Cred că ne amintim cu toții de Cool Girl, Bravo Girl și Bravo, reviste pe care eu le savuram din scoarță-n scoarță pe terasa casei bunicilor de la Rîmnicu Sărat. Pe măsură ce am crescut, iar Cool Girl și Bravo deveneau numai niște amintiri, am ridicat ștacheta și în ceea ce privește revistele. Astfel am devenit o Cosmo girl.

Niciodată nu mi-am pus problema care sunt articolele unei reviste care îmi plac sau îmi displac, o citeam și o priveam ca un întreg. Dar pentru numărul ăsta de septembrie am zis să schimb puțin lucrurile.

Dacă ar fi să aleg punctele forte ale ediției de septembrie 2014, aș alege interviurile cu Megan Fox și, respectiv, Oceana. Mi se par foarte interesante și fascinante interviurile cu vedetele de la Hollywood. Ai ocazia să le vezi și alte laturi decât cele expuse în filme, emisiuni sau surprinse de paparazzi. Iar pentru că vedetele sunt pentru mine ”undeva, departe”, mereu am avut senzația că a citi un interviu de genul acesta e ca și cum te-ai uita pe gaura cheii într-o cameră încuiată, plină cu ciocolată, vezi doar o bucățică miiiiiică de tot al unui întreg ce nu-ți stă în puteri să-l descoperi. Desigur că nu întotdeauna e vorba de ciocolată, dar dacă interviul e reușit, sunt dispusă să trec peste acest aspect.

Un alt lucru ce mi-a atras atenția într-un mod plăcut a fost citatul lui Johnny Depp, ”de ridicat sprânceana”: ”Singurele ființe suficient de evoluate pentru a simți dragoste pură sunt copiii și cățeii.” Noi, adulții, am pierdut undeva, pe drumul ăsta lung și întortocheat al vieții, capacitatea de a primi și de a oferi iubire necontaminată cu răutate, invidie, supărări, orgoliu, rețineri.

Și, în final, o să mai evidențiez un singur articol care mie mi s-a părut foarte util, și anume Brush UP! Articol care oferă indicații despre ce rol își are fiecare pensulă din trusele noastre de machiaj. Deși sunt o împătimită a machiajului, niciodată nu am reușit să descifrez pe deplin motivul pentru care au fost create atâtea pensule și pămătufuri pentru fiecare colțișor al feței. Pensulă pentru corector, pensulă pentru fardul de pleoape, pensulă pentru fond de ten, pensulă pentru blush, pensulă pentru estomparea culorilor. Uf… greu. Noroc cu articolul din Cosmopolitan, că mă mai scoate din ceață.

Și pentru că, până acum n-am vorbit decât despre aspectele pro ale numărului de septembrie al revistei Cosmopolitan, am să spun câteva cuvinte și despre partea cealaltă. Nu cred că este vreun articol despre care să spun în mod clar că nu-mi place. Toate sunt folositoare într-un fel sau altul, unele mai mult, altele mai puțin, pentru unii mai mult, pentru alții mai puțin. Fiecare articol a necesitat muncă și efort și ar fi nedrept pentru realizatorii acelor articole să dau un review negativ.

Cam atât despre revista Cosmo de luna asta. Stați pe-aproape, am să mai revin cu recenzii ale revistelor mele preferate. :D 

Foto: 
https://www.facebook.com/TeodoraNitescuPhotography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu